داستان اینترنتی

وبلاگ داستان مجازی

داستان اینترنتی

وبلاگ داستان مجازی

داستان اینترنتی

هر شخصی داستانی دارد ولی گاه به جبر روزگار و شاید مردمان ناسازگار حوادث عجیبی در زندگی افراد رخ میدهد ، اکثر اوقات نیز زود فراموش میشوند اما ما داستان های شما را به واژه تبدیل کرده و واژگان را به صف میکشیم تا روایت کنیم هرآنچه بر شما گذشت . تاریخ نیز با گذشت زمان حق را از ناحق و صحیح را از غلط تمیز خواهد داد و بهترین قاضی خواهد شد در این میان . نوشتن از ما ، روایت زندگی از شما

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

کلیپ مختلف

  یه  ویدئو  دیدم که سیاه سفید بود و از دوربین مدار بسته و یه محیط  باز رو نیمه شب نشون میداد،، یه   سگ هم وسط تصویر بود ، سگ بزرگی بود ‌  بعد  یهو   یه چیزی نامرئی  اون    رو کشید و برد سمت آسمون .   در  یک ثانیه  ربودند اون رو .‌     یعنی   فرازمینی ها     نیمه شبی   از  دیوار مردم بالا میرن .    یا خب اموال مردم رو می‌کشن بالا .   .

خیال کردید   اصطلاح   معروف که میگن  فلانی  فلان چیز رو کشید بالا ، و یا   بالا کشید ،   از کجا اومده ؟...  از همین  آدم فضایی ها .    اگر اینا آدم بودن  که میرفتن دنبال یه شغل  درست درمون .       والا .   نه اینکه  توی  فسینه  بشینن   اللی‌  تللی‌   کنند .    منظور از فسینه‌    همون  سفینه ست .     من قراره  ماشین عروسم   فسینه باشه .‌      خودمون هم  میخوایم   ماه عسل بریم    کهکشان    بغلی. ‌ .   فقط چهل هزار سال نوری فاصله  است .       آخه والا من یه پیشنهاداتی  دارم از فضا  از دست بر قضا .      خواستگارم   مهندس     فسینه‌  هست .  ولی نمیدونم  بیمه  داره  یا نه .       خب  تامین اجتماعی باشه  هم بد نیست .‌   .

    یعنی  الان اون هاپو  کجاست ؟ ...   لابد داره از گله ی  فضایی ها  چوپانی میکنه  تا گرگ های  فضایی   گله رو  نفله نکنن .   لابد   چوپان هم بجای  نی  و فلوت    دیجی میشه و یا شاید گیتار  بیس میندازه  واسه  گله اش .  گرگ ها هم مجهز به سلاح  لیزری هستن لابد     خخخخ    من  موندم  این  فضایی ها  چرا  دست کجی دارن ؟....   همش مِشغول ربایش و سرقت  هستند .    خدا خودش  به راه راست  هدایتشان  کند .  الهی  آمین.   با رب العالمین. ‌    گفتم  رب ، یادم افتاد رب گران شده  .  خب چی گران نشده ؟   جان آدمیزاد.      میگم  فضایی ها  یک عروس خوشل موشل‌  نیاز ندارید ؟    منم  فقط جایزه  ام  کامل نیست .   ولی  آبکش دارم  با  سرباز کن نوشابه ، یه نمکدون هم میتونم بیارم با خودم . ولی  باقی  جهیزیه  می‌ماند  با خانواده  فضایی ها.     خب والا ما توی  کره زمین مان  باب و رسم و رسوم  نداریم   عروس   رو  بربایند‌   مانند   اون هاپوی  طفلکی .    

از طرفی  هم  راضی  به  آبروریزی  نیستیم   و  نیازی نیست  دست گل  بخرید   بیایید   خواستگاری .   چون پدرم عمرا   به  غیر زمینی  ها  دختر بده  نیست .    از طرفی هم   منو  واسه  ازدواج  با  یه  زمینی   در نظر گرفته .  نه مث شما فضایی ها  هوایی .    پس  آدرس  بدهید  خودم  با اسنپ  می آیم.   منتها  کرایه اش  رو خودتان  حساب کنید .     بعدشم ما رسم داریم  مهریه رو  به تعداد تاریخ تولد تمامی اعضای خانواده تا هفت نسل قبل  جمع  کرده و  پیشاپیش  میگیریم .     ولی  شیربها   رو باید به گاو  مشتی تقی بدهید .   چون  از گاو اون شیر میخریدم. ‌      بعدشم   من  درس هام  تمام  شده قصد ادامه تحصیل هم ندارم .‌    فکرای خودمو کردم .      ولی شرط  دارم .   باید   هفته ای سه جلسه باشگاه  ایروبیک خودمو  برم .‌‌  چادر هم  سر  نمیزارم .‌    بعدشم   از الان گفته  باشم ،   یه وقت    دعوامون بشه      منو  از سفینه  نندازی  بیرون .‌ چون   راه خونه  آقا جونم  را  گم میکنم .    فقط تا شب العظیم  بلد هستم .    

دیگه  همین .   . پس   منتظرم .      مرسی .  بوس بوس .   ایششششش


 


 

 

   چه جالب  خواستگار ها   اومدن .  چه زود .    لابد جای چای   باید   براشون       اورانیوم غنی شده  دم  کنم .   


 

 


 


 

  واااا   مگه  اسب آبی   هم  گوشت میخوره ؟...     اسب  آبی   گورخر میخوره  ؟     خاک بر اون سرش کنم ، اسب  زمینی   یعنی اسب خشکی    به اون نجیبی    و  باوقار،   اما اسب آبی      آبروی هرچی اسب رو برده .     آخه  اسب آبی  احمق ، اونی که داری میخوری  از بستگان دورت  هست 

‌   خب   خر   و الاغ هم  یک نوع از   فک و فامیل های   اسب  محسوب  میشن .    درجه  دو  یا سوم .    اما هرچی باشه     درست نیست     اقوام و سایر بستگان    درجه   دو و سه   رو   جای نهار بخوریم  .         والا  .....     


 

  • ۰۱/۰۱/۳۱
  • وبلاگ رمان عشقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی