داستان اینترنتی

وبلاگ داستان مجازی

داستان اینترنتی

وبلاگ داستان مجازی

داستان اینترنتی

هر شخصی داستانی دارد ولی گاه به جبر روزگار و شاید مردمان ناسازگار حوادث عجیبی در زندگی افراد رخ میدهد ، اکثر اوقات نیز زود فراموش میشوند اما ما داستان های شما را به واژه تبدیل کرده و واژگان را به صف میکشیم تا روایت کنیم هرآنچه بر شما گذشت . تاریخ نیز با گذشت زمان حق را از ناحق و صحیح را از غلط تمیز خواهد داد و بهترین قاضی خواهد شد در این میان . نوشتن از ما ، روایت زندگی از شما

آخرین مطالب

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Satin

 

  چالش ،  محیط خوب و محبوب    بیان   Bayan.ir        بعبارتی  وبلاگ بلاگ دات آی آر      چه میزان  سانسور  و  یا آزادی  در  ارائه محتوا  برای  وبلاگ نویسان و محتوای تولید شده    قائل  است ؟ ....

   با انتشار این موزیک ویدئو   ،  قصد  مشاهده  رویکرد  آیت محیط  را  دارم .      هرچند که  حذف محتوا  به دستور  فتا  انجام  می‌گردد  ولی ، همکاری و خط فکری و مشه کاری  هر محیط مجازی   بی تاثیر نیست .   سپاس از شما . 

  • وبلاگ رمان عشقی
  • ۰
  • ۰

ماورالطبیعه

جن

 

⛓⃟🚸موجود عجیب
دوربین مداربسته یک بیمارستان تصویر موجودی عجیب را ضبط کرد  که بر روی تخت بیمار ایستاده و بعد از دقایقی شخص بیمار جان خودش را از دست می دهد.

به نقل از سایت های ماوراءالطبیعه این موجود مرموز یک Mare یا یک روح شیطانی است که زمانی فردی به خواب می رود بر روی سینه ی او می نشیند و مانع نفس کشیدن آن می شود.
البته برخی بر این باورند که این این تصویر از پاهای خود بیمار و یک کت و یک قطعه از تجهیزات بیمارستان باشد و با توجه به تار بودن تصویر باعث شده تا به شکل شیطان در بیاید.
اما دلیل فوت ناگهانی بیمار چه بود؟

🔞splus.ir/shararvah

  • وبلاگ رمان عشقی